Samen met ons creëert u oplossingen in plaats van nieuwe vragen.





Nieuwsgierig?
Bel ons op 0413 366005 of neem rechtstreeks contact op met een van onze adviseurs..

De Kodak-case

Kodak ontwikkelde al in 1975 de eerste digitale camera ter wereld. Gedurende de jaren ‘80 en ’90 investeerde het bedrijf in digitale technologie. Kodak werd een toonaangevend wereldmerk. En toch heeft het bedrijf de digitale revolutie niet overleefd. In 2012 ging Kodak ten onder.

 

Belangrijkste reden: de wereldwijde marktleider slaagde er niet in om moeilijke keuzes voor de toekomst te maken. De angst om op het terrein van de analoge techniek markt(leiderschap) te verliezen verlamde de digitale innovatie. Kodak was niet in staat zich aan te passen aan nieuwe markten en veranderende behoeften van de klant. Bovendien was het bedrijf onvoldoende in staat om organisatorische veranderingen door te voeren.

 

Voorkom dat je de Kodak van 2025 wordt en meld je aan voor het Flamma-seminar ‘Inspireren tot Innoveren’ op 3 oktober 2019.

 

Aanmelden